قدردانی از جانبازان استان مرکزی

در مراسم‌های اعیاد شعبانیه و روز جانباز از جانبازان شهر‌های مختلف قدردانی شد.

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز مراسم جشنی با حضور جانبازان شهرستان مختلف استان مرکزی برگزار و در پایان مراسم از جانبازان تجلیل شد.

ثامنی معاون فرهنگی وآموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: این مراسم با رویکرد جهاد تبیین و با حضور جانبازان و خانواده هایشان برگزارشد.

ثامنی افزود: در این مراسم ضمن مولودی خوانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی در سخنرانی‌های کارشناسی بر اهمیت و جایگاه جهاد تبیین تاکید شد.

ربیعی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان مرکزی در این مراسم در آشتیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

ربیعی افزود: این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت کرده، حماسه‌ای جاوید آفریدند.

او اضافه کرد: امروز نیز با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع کرده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته‌ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به شمار می‌آیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.