معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از اجرای ۷ هزار و ۳۶۲ فرصت اشتغال طی ۱۱ ماه امسال خبر داد.

مهدی امیری بیان کرد: راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصولات باکیفیت (کسب جایگاه در بازار) و دست‌یابی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت حمایت به درآمد پایدار از رویکرد‌های راه‌اندازی طرح‌های اشتغال است.

وی با اشاره به به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال افزود: پرداخت تسهیلات (براساس طرح اشتغال)، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.


بیشتر بخوانید


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادادمه داد: طرح‌های اجرایی مددجویان شامل طرح‌های دامپروری، حمل و نقل (خرید تاکسی شهری و وانت‌بار)، خدمات (راه‌اندازی فروشگاه‌های مختلف)، زنبورداری، صنایع دستی، صنعت و معدن، فرش و گلیم، پرورش طیور و کشاورزی است.

امیری در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.