فرماندار کلات گفت: خدمات بانکی در این شهرستان مرزی و سخت گذر در فعالیت یک شعبه بانک ملی و ۲ شعبه بانک کشاورزی خلاصه شده است.

علی صلاحی فرماندار کلات گفت: البته یکی از شعب بانک کشاورزی نیز با ۲ نیرو فعال است و جوابگوی مراجعان منطقه نیست و در مجموع مردم مرزبان این خطه از کمبود شعب بانکی به شدت رنج می‌برند و دچار مشکل هستند.

وی افزود: هم اکنون در هر شعبه بانک، هزاران حساب و تسهیلات و امور مرتبط با حساب‌های کشاورزان و دامداران منطقه فعال است که به طور طبیعی این تعداد شعبه امکان خدمات رسانی مناسب به مردم را ندارد.

فرماندار کلات به درخواست‌های مکرر از مجموعه بانک‌های استان برای تاسیس شعب جدید در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها عدم صرفه اقتصادی، تعدیل نیرو، کاهش شعب و موضوع هزینه و فایده شعبات را دلیل عدم تاسیس شعب اعلام کرده اند، اما متولیان نباید فراموش کنند بانک‌ها نسبت به مردم وظیفه اجتماعی نیز دارند و نمی‌توان با این دلایل مردم منطقه را از خدمات بانکی محروم کرد.

صلاحی بیان کرد: متاسفانه قبلا یک شعبه بانک رفاه در شهرستان فعال بود که به دلایل یاد شده تعطیل شد حال آن که چند هزار نفر از جمله بازنشستگان و مستمری بگیران مشتری این بانک، برای انجام امور بانکی مجبور به تردد در مسیر سخت گذر مشهد-کلات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.