مدیر شرکت ملی ‏پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۵ هزارتن گازمایع دراستان تامین و ‏توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

جهانبخش نوکانی اظهار داشت: بر اساس آخرین راستی ‏آزمایی صورت گرفته در استان ۱۰ هزار خانوار مصرف کننده گاز مایع وجود دارد که از طریق ۱۳۰ نمایندگی توزیع می‌شود. 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزارتن گازمایع دراستان از طریق ۷ شرکت تامین و ‏توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به توزیع الکترونیک گاز مایع در استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‏شهروندان، تحقق دولت الکترونیک و تحقق حقوق شهروندی از توزیع ماهانه بیش از ۲۳۰۰ تن گاز ‏مایع با فعالیت ۸ باب تاسیسات گاز مایع دراستان خبرداد و اظهار داشت: هیچ گونه کمبودی در ‏خصوص عرضه گار مایع جهت مصرف کنندگان واقعی گاز مایع وجود ندارد.

نوکانی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک را در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‏شهروندان و همچنین تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی عنوان کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه افزود: سازمان‌های متولی باید نسبت به الزام ذینفعان و شرکت‌های تولیدی زیر مجموعه خود جهت ثبت ‏نام در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی ‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ اقدام کنند تا گازمایع مورد نیاز آن‌ها ‏تامین و از عرضه خارج ازشبکه جلوگیری شود. ‏

وی کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جز وظایف سازمان صنعت، معدن و ‏تجارت استان عنوان کرد و با تاکید بر نا ایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گازمایع (‏LPG‏) به عنوان سوخت خودرو اظهار داشت: میزان گاز مایع جذب شده در استان جهت مصارف ‏خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی می‌باشد. ‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.