سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت پیکان و کشف ۶۸ دستگاه باطری مسروقه در گشت زنی‌های هدفمند پلیس خبر داد.

  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان در شامگاه گذشته با گشت زنی‌های هدفمند و برنامه‌ریزی شده یک دستگاه خودرو پیکان وانت را در سطح یکی از خیابان‌های شهر متوقف کردند.

وی با اشاره به اقدامات قانونی پلیس و ضد و نقیض گویی‌های راننده در ارائه مدرک و سند قانونی بار، ادامه داد: پلیس در بررسی‌های تکمیلی، ۶۸ دستگاه باطری مسروقه خودرو از این وسیله نقلیه کشف و ضبط کرد.

فروغی از دستگیری سارق جوان و توقیف خودرو توسط مأموران انتظامی خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر نیم میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با تاکید بر جدی گرفتن توصیه و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار