«اسعد رسولی» به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش مهاباد معرفی و از زحمات «کریم سلیمانی» هم قدردانی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش مهاباد امروز با حضور حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد، حسن خانی معاون اداره سواد آموزی استان آذربایجان غربی، روسای ادارات و نهاد‌های دولتی، مدیران مدارس و فرهنگیان در محل سالن کانون فرهنگی تربیتی فجر مهاباد برگزار شد.

حسن عباسی فرماندار مهاباد ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و جانباز، به جایگاه والای معلمی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش شکوفایی استعداد دانش آموزان برای آینده روشن جامعه است که باید در جهت تامین نیاز‌های اساسی جامعه برنامه ریزی گردد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش با کلیه خانواده‌های جامعه در ارتباط است، ایجاد پیوند عاطفی در بین مجموعه با خانواده‌های دانش آموزان را عامل پیشرفت جامعه دانست.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش با مسائل اساسی و زیربنایی جامعه سرو کار دارد و یکی از ارکان بسیار مهم و تاثیر گذار در جوامع و کشور‌ها است.

در پایان این آیین «اسعد رسولی» به عنوان مدیر جدید آموزش و پروش شهرستان مهاباد معرفی و از زحمات «کریم سلیمانی» هم قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۰۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
سلام.مگه توی مدرسه دولتی معلم چه حقی داره به دانش آموز بگه اگه پول نمیدی چرا اینجل درس میخونی
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۰۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
سلام.مگه توی مدرسه دولتی معلم چه حقی داره به دانش آموز بگه اگه پول نمیدی چرا اینجا درس میخونی