معاون برنامه ریزی فرماندار بروجرد گفت: ۳۹ پرونده تخلف واحد‌های صنفی طی یک هفته گذشته در شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مهدی سراب نشین در جلسه کار گروه تنظیم بازار شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: گشت مشترک نظارت بر بازار به صورت ویژه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور ۶۲ نفر از بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات، بسیج، اصناف و اداره صمت به صورت ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در طول یک هفته گذشته سه واحد نانوایی پلمب و سه واحد نانوایی دیگر به دلیل تراکنش‌های نامتعارف، تعطیلی خودسرانه و نارضایتی مردم تا ۷۰ درصد سهمیه آنان کسر شده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفت: در بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ بروجرد مقدار ۴۵۶ کارتن تخم مرغ تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

سراب نشین افزود: همچنین از بازرسی از یک واحد داروخانه مقدار ۳۰ کارتن سرم انسانی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: برای تنظیم بازار مقدار ۱۴۸ تن برنج به قیمت هر کیسه ۱۸۵ هزار تومان و ۱۰۱ تن گوشت منجمد دولتی در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: خروج مرغ و دام زنده از شهرستان بدون مجوز دام پزشکی ممنوع است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفت: تمهیدات لازم برای تامین گوشت مرغ در ایام تعطیلات نوروز از هم اکنون اندیشیده شده و نیاز مازاد شهرستان در سردخانه کشتارگاه ذخیره خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.