دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان گفت: ۹ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مراتب استادی، دانشیاری و استادیاری ارتقا یافتند و تعداد دانشیاران به ۱۲۰ نفر رسید.

 فرشاد ورامینیان گفت: در جدیدترین جلسه هیات ممیزه دانشگاه سمنان با حضور سیف الله سعدالدین رییس جدید هیات ممیزه دانشگاه و نیز محمدحسین احسانی معاون جدید پژوهش و فناوری این دانشگاه، با ارتقای ۹ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مراتب استادی، دانشیاری و استادیاری موافقت شد.

وی افزود: در این نشست عبدالحسین حداد از دانشکده مهندسی عمران موفق شد به مرتبه استادی دست یابد.

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان با بیان اینکه در این جلسه هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به مرتبه دانشیاری دست یافتند افزود : غلامحسین گل ارضی از دانشکده اقتصاد ، مدیریت و علوم اداری ، علی ضیغمی ، سید محسن آوندی و مجتبی جعفری هر سه از دانشکده علوم انسانی ، داوود ثانوی خشنود از دانشکده فیزیک و حسن عبدوس از پردیس علوم و فناوری های نوین دانشگاه سمنان، ارتقاء یافتگان به مرتبه دانشیاری هستند.

به گفته ورامینیان، همچنین در این جلسه رضوان احمدی پیام نیز به مرتبه استادیاری ارتقاء یافت.

دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان با بیان اینکه این دانشگاه هم اکنون دارای بیش از ۳۸۰ عضو هیأت علمی است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۶ نفر با مرتبه استاد تمام، ۱۲۰ نفر با مرتبه دانشیار، ۱۸۲ نفر با مرتبه استادیار و ۲۹ مربی در این دانشگاه مشغول فعالیت علمی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.