جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران درگذشت «اسماعیل احمدی» مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت.

 «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز (شنبه) در پیامی درگذشت «اسماعیل احمدی» مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را تسلیت گفت و افزود: سانحه اسفناک سقوط بالگرد حامل جناب آقای «حمید سجادی» وزیر محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در شهرستان بافت و درگذشت جوان خدوم جناب آقای «اسماعیل احمدی» موجب تالم اینجانب و برادرانم در جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شد.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از این جنبش و ملت ستمدیده فلسطین مراتب تسلیت و تعزیت خود را خدمت ملت شریف، دولت جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم و جامعه ورزشی ایران اعلام می‌دارم. از خداوند عزوجل غفران و رحمت واسعه برای آن مرحوم و شفای عاجل برای وزیر محترم و سایر مصدومان مسالت دارم.

بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش روز پنجشنبه هفته گذشته در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و بر اثر این سانحه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش جان خود را از دست داد.

احمدی از جمله مدیران انقلابی کشور بود که در طول سال‌های گذشته و در مسئولیت‌های گوناگونی که بر عهده داشت خدمت به مردم را در سرلوحه کارش قرار داده بود. او خودش را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و ارادت زیادی به شهید سردار قاسم سلیمانی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار