گروه‌های مسلح عرین الاسود از اجرای نخستین عملیات انتقام جویانه شهدای جنایت نابلس خبر دادند.

گروه‌های مسلح "بیشه شیرها" (عرین الاسود) از اجرای نخستین عملیات انتقام جویانه شهدای جنایت نابلس خبر داد جنایتی که رژیم اشغالگر در چهارشنبه گذشته در نابلس مرتکب آن شد

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، گروه عرین الاسود بیانیه‌ای صادر  و  اعلام کرد: اینک این کاروان انتقام آغاز شده است و سربازان بیشه شیرها زمین را زیر پا‌های سربازان اشغالگرهمچون آتشفشان شعله ور می‌کنند.

در اين بيانيه تاکيد شده است: در پاسخ به جنایت روز چهارشنبه گذشته رژیم اشغالگر در شهر نابلس و در نخستین عملیات که اولین عملیات از سلسله عملیات انتقام جویانه به شمار می‌رود سربازان بیشه شیرها در ساعت ۲۲:۰۰ دیروز جمعه ۲۰۲۳/۲/۲۴ پادگان اشغالی صره را هدف قرار دادند که قطعا دو نفر از نظامیان اشغالگر به شدت زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
پس کیی فلسطینیان رگ غیرتشان بجا میاد تا دست درازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
همین؟؟ زخمی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
29 سال از کشتار حرم ابراهیمی در الخلیل گذشت

امروز شنبه مصادف است با 29امین سالروز کشتار مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل که طی آن 29 فلسطینی به شهادت رسیده و 150 نفر دیگر زخمی شدند.

بامداد جمعه 25 فوریه سال 1994 که مصادف با 15 ماه مبارک رمضان بود، باروخ گولدشتاین پزشکی یهودی با همدستی شماری از شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دست به جنایتی وحشیانه زدند.

این پزشک جنایتکار و همراهانش نمازگزاران فلسطینی را هنگام اقامه نماز صبح روز جمعه در ماه مبارک رمضان در حرم حضرت ابراهیم (ع) به رگبار بسته و 29 نفر از آن ها را شهید و 150 نفر دیگر را زخمی کردند.

نظامیان اسرائیلی هم درهای حرم را به روی نمازگزاران فلسطینی بستند تا کسی نتواند از این جنایت جان سالم به درببرد.

پس از این جنایت و هنگام تشییع پیکر شهدا، نظامیان اسرائیلی باز هم فلسطینیان را به گلوله بستند که شماری دیگر به شهادت رسیدند و مجموع شهدا به 50 نفر رسید.

این پزشک جنایتکار یهودی در نهایت به دست نمازگزاران فلسطینی به هلاکت رسید.
آخرین اخبار