مسابقات تکواندوی قهرمانی کارگران کشور با حضور ۱۸ تیم از ۱۶ استان کشور در شاهرود آغاز شد.

بیژن شفیع خراسانی رییس انجمن تکواندوی کارگران کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در ۲ رشته کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم) با شرکت ۱۱۰ نفر در سالن ورزشی ولیعصر (عج) شهرداری شاهرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ داور رسمی فدراسیون تکواندوی کشور در مدت ۲ روز برپایی مسابقات مردان این دوره از رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند، ابراز کرد: استان سمنان به عنوان میزبان و اصفهان با ۲ تیم به همراه تیم‌هایی از دیگر استان‌های کشور در این رقابت‌ها حاضر هستند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: ۷۰ تکواندوکار در رشته کیوروگی و ۴۰ نفر در رشته پومسه با هم رقابت می‌کنند.

خراسانی با اشاره به اینکه مسابقه کیوروگی تکواندوی قهرمانی کارگران کشور در چهار وزن المپیکی، منهای ۵۸، ۶۸، ۸۰ و همچنین مثبت ۸۰ کیلوگرم انجام می‌شود، بیان کرد: شرکت کنندگان پومسه نیز در رده سنی زیر۳۰ سال،۳۰ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال به رقابت می‌پردازند.

رییس انجمن تکواندوی کارگران کشور ادامه داد: از سوی این فدراسیون به تیم‌ها و نفرات برتر جام، حکم و نشان قهرمانی اهدا می‌گردد.

وی افزود: سهیل و ساجد مولانا ۲ قهرمان صاحب نام و ملی پوش سابق تیم ملی تکواندوی کشور از استان سمنان، به عنوان مدیر برگزاری و سرمربی تیم کارگران استان سمنان در این دوره از مسابقات قهرمانی کارگران کشور حضور دارند.

۷۵۰ تکواندو کار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار