مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: این جمعیت تاکنون ۲۵ میلیارد تومان از اعتبار مصوبات سفر استانی هیئت دولت را به استان جذب کرده است.

آقای منجم مجموع اعتبارات مصوب سفر استانی هیئت دولت را به هلال احمر استان آذربایجان شرقی ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تلاش برای جذب بقیه اعتبارات از طریق رایزنی با سازمان برنامه و بودجه کشوری و استانی ادامه دارد که امیدواریم این موضوع نیز در ماه‌های آینده محقق شود.

وی یکی از اولویت‌های محوری هلال احمر آذربایجان شرقی را اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی دانست و افزود: طی یک سال گذشته بیشتر همت خود را بر همین موضوع متمرکز کرده و هفت طرح را که تعدادی از آن‌ها عمر بیش از ۱۵ سال داشتند احیا و به پایان رساندیم.

آقای منجم اظهار کرد: بیشتر این طرح‌ها زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند که با تلاش و همت کارکنان و همکاری و تعامل با پیمانکاران ظرف مدت یک سال تمامی آن‌ها از حالت رکود خارج شد و با تزریق اعتبارات مناسب، تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی پایگاه‌های امداد و نجات ثابت و سیار و ساختمان‌های اداری جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های تبریز، ملکان، جلفا، تسوج و کلیبر را از جمله طرح‌های نیمه تمامی باقی مانده از سال‌های قبل اعلام کرد که در یک سال اخیر تکمیل شدند و به بهره برداری رسیدند.

آقای منجم پایگاه امدادی شمال غرب کشور را یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌های عمرانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی دانست و اضافه کرد: این طرح یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های عمرانی هلال احمر کشور و استان است که بیش از ۱۶ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود که هم اکنون در مراحل پایانی قرار گرفته و به زودی افتتاح می‌شود.

وی تلاش برای اتمام واحد شیمی درمانی در تبریز و نیز امدادسرا در ۱۲ واحد را از دیگر طرح‌های عمرانی در حال اجرای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اعلام کرد که در صورت تزریق اعتبارات لازم این طرح‌ها نیز در کمتر از یک سال به بهره برداری خواهند رسید.

آقای منجم مجموع هزینه‌های هلال احمر برای هفت طرح به اتمام رسیده را طی یک سال اخیر ۳۵ میلیارد تومان از منابع استانی و ۱۰ میلیارد تومان از منابع مرکز اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: بر همین اساس با تلاش شبانه روزی همکاران، احیای فضا‌های مرده، بازنگری در درآمد‌های املاک استیجاری و واحد‌های خدمات رسان و درآمد‌های پایدار هلال احمر در یک سال اخیر رشد ۶ برابری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.