مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس طرح کالابرگ یارانه ای، یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و شهروندان می‌توانند ۱۰ قلم کالای اعلام شده را یک ماه زودتر خریداری کنند.

احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تشکیل ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیکی در استان کرمانشاه خبر داد.

مختار احمدی افزود: بر اساس این طرح یارانه یک ماه زودتر در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و فرد ۱۰ قلم کالای اعلام شده را بعد از شارژ اعتبار می‌تواند خریداری کند به این صورت که بخشی از قیمت کالا را خودش پرداخت می‌کند و بقیه از یارانه ماه بعد برداشت می‌شود.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی به فروشگاه‌ها و مغازه داران برای ثبت نام و مشارکت در این طرح اولین قدم در راستای اجرای این طرح است.

احمدی با برشمردن مزیت و شرایط طرح برای فروشگاه داران و مغازه داران، گفت: پیوستن به این طرح اصلا اجباری نبوده و اختیاری است، اما مزایایی برای فروشندگان دارد، صاحبان مغازه و فروشگاه‌ها تحت هیچ عنوانی برای مشارکت در این طرح متحمل هیچ هزینه‌ای نمی‌شوند که این یکی از مزایای طرح است.

دبیر ستاد استانی طرح کالا برگ الکترونیکی استان کرمانشاه، ادامه داد: با اجرای این طرح کوچکترین و جزئی‌ترین واحد‌های فروشگاهی در هر منطقه‌ای با همان دستگاه کارتخوان خود می‌توانند به این شبکه متصل شوند و از طرفی شرکت در این طرح تعداد مشتریان فروشگاه را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استفاده ازاین طرح، اختیاری بوده و مردم هرچه از اعتبار یارانه خود از کالا‌های یاد شده خریداری کرده باشند، بقیه اعتبار آن‌ها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

مختار احمدی افزود: یکی از مزیت‌های کالابرگ الکترونیکی این است که مردم یک ماه زودتر از یارانه نقدی، می‌توانند به روش اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی خود را خرید کنند، در این طرح، مردم می‌توانند طبق نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالا‌های اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه شان خریداری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پ
۰۹:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
ما یارانه نقدی می خواهیم