تیم کیک بوکسینگ استان کرمان قهرمان مسابقات کشوری کیک بوکسینگ iska جام خلیج فارس شد.

احسان سعیدانژاد رئیس کمیته کیک بوکسینگ ISKA  استان کرمان گفت: تیم کرمان متشکل از ۱۵ فایتر از سراسر استان در مسابقات کشوری کیک بوکسینگ شرکت کرد.

او افزود: در پایان، این تیم با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز در مجموع امتیاز‌های تیم موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شد و تیم‌های تهران الف و خوزستان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سعیدنژاد تصریح کرد: این مسابقات به همت کمیته اسپورت کیک بوکسینگ iska در استان تهران (شهرستان ملارد) به مدت دو روز با نام جام خلیج فارس با حضور ۲۳۰ فایتر از ۱۵ استان کشور برگزار شد که در پایان نفرات زیر موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند:

علی نیکوئیان (سیرجان) مقام اول وزن ۵۰ جوانان
محمد طا‌ها قاسمی (رفسنجان) مقام اول وزن ۷۰ جوانان
محمدجواد محمودی (شهربابک) مقام اول وزن ۷۰ بزرگسالان
ابوالفضل امیری (رفسنجان) مقام اول وزن ۹۰ بزرگسالان
اسدالله ترابی (کرمان) مقام اول وزن ۹۰+ بزرگسالان
محمد حسین پلاشی (کرمان)  مقام دوم وزن ۶۰ جوانان
بنیامین شمس الدینی (کرمان) مقام دوم وزن ۷۵ جوانان
علی دهوئی (کرمان) مقام دوم وزن ۵۰ بزرگسالان
حیدر گنجعلی زاده (کرمان) مقام دوم وزن ۵۵ بزرگسالان
مهدی صمدی (کرمان) مقام سوم وزن ۵۵ جوانان
محمد مهدی افتتاحی (کرمان) مقام سوم ۶۰ بزرگسالان
عرفان مظفری (کرمان) مقام سوم ۶۵ بزرگسالان
امیرحسین ایزدی (کرمان) مقام سوم ۷۰ بزرگسالان
مهدی ترجمانی (سیرجان) مقام سوم ۷۵ بزرگسالان
سیدرضا دیبا (کرمان) مقام سوم ۹۰ بزرگسالان

سعیدنژاد با اعلام اینکه سرپرستی تیم را استاد علی ذوالعلی و کوچینگ تیم بر عهده اساتید ذوالعلی، حسام ملائی و علی کمالی بود، تصریح کرد: داوران اعزامی به این مسابقات که از داوران برتر و فعال کمیته داوران هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان انتخاب شده بودند، سامل اساتیدی، چون علی صداقت، محمدرضا عرب سلغار، امیرحسین کاکوئی و محمدحسین خسرو شاهی  و احسان سعیدانژاد سرپرست داوران و سرداور مسابقات بودند که نمایندگان شایسته‌ای در امر قضاوت در این مسابقات بودند.

او افزود: تیم کرمان با اتحاد و حمایت همه مربیان استان و انگیزه بالای فایتر‌ها و با حمایت هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان طی در دوسال اخیر به صورت متوالی سکو‌های قهرمانی را در سبک‌های مختلف کیک بوکسینگ از جمله انتخابی تیم ملی، از آن خود کرده است.

سعیدانژاد از حمایت کامران صنعتی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمان و از وحید ارچین و هادی زینلی مدیران شرکت صنایع پلی اتیلن آبریزان کرمان و همه مربیان و عواملی که باعث این افتخار آفرینی شده اند، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار