رئیس هیئت سوارکاری رفسنجان از برگزاری مرحله اول کورس اسب دوانی زمستانه خبر داد و گفت: مرحله دوم این کورس، ۱۹ اسفند انجام می‌شود.

جابر اکبری در حاشیه مرحله اول برگزاری مسابقات و کورس اسب دوانی گفت: مسابقات اسب دوانی و کورس رفسنجان با حضور ۲۲ اسب از اسب‌های ممتاز شهرستان، در میدان سوارکاری قاسم آباد برگزار شد.

او با اشاره به اینکه مرحله دوم این مسابقات ۱۹ اسفند جاری برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه رفسنجان در کشور در زمینه کیفیت و کمیت اسب رتبه برتری دارد و علاقه‌مندان در این شهرستان بیش از ۶ هزار سر اسب را پرورش می‌دهند و نگهداری می‌کنند، برگزاری کورس اسب دوانی از اولویت‌های شهرستان است.

آغاز کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان

اکبری بیان کرد: به همت کمیته کورس استان و فدراسیون سوارکاری؛ میدان اسب دوانی مطابق با استاندارد‌های ایران تجهیز و بازسازی شد و امیدورایم که بتوان در قاسم آباد رفسنجان در آینده کورس‌های با برنامه و ادامه دار برگزار کرد.

آغاز کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان

او تصریح کرد: این کورس کنونی کورس زمستانه است و کورس بهاره را نیز در نظر داریم در سال جدید برگزار کنیم.

آغاز کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان

اکبری بیان کرد: برنامه مهم دیگر در رفسنجان در حوزه اسب سواری، برگزاری کلینیک‌های مربیگری است که با موافقت فدراسیون سوارکاری و همکاری هیئت استان با حضور ۶۰ سوارکار و مربی از شهر‌ها و استان‌های دیگر در حال برگزاری است و این برنامه در راستای پیشرفت در زمینه پرورش اسب و مسابقات سوارکاری در آینده است.

آغاز کورس اسب دوانی زمستانه در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار