کارکنان شوراهای حل اختلاف استان با هم رقابت کردند

آزمون جامع آموزشی کارکنان شورای حل اختلاف شهری در استان کرمان با شرکت ۹۲۶ نفر برگزار شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان در امور حل اختلاف گفت: آزمون جامع آموزشی کارکنان شورای حل اختلاف با شرکت ۹۲۶ نفر از کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهری در استان کرمان برگزار شد.

مهدی تقی زاده در جریان بازدید از روند برگزاری این آزمون افزود: آزمون جامع آموزشی کارکنان شورای حل اختلاف با هدف افزایش آگاهی‌ها و به روزرسانی اطلاعات حقوقی کارکنان شورای حل اختلاف سراسر کشور از سوی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه برنامه ریزی شده است که امروز جمعه ۵ اسفند به صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور برگزار شده است.

او تصریح کرد: در استان کرمان ۹۲۶ نفر از کارکنان شورای حل اختلاف شهری که ۴۲۱ نفر آقا و ۵۰۵ خانم در قالب ٧ حوزه امتحانی در این آزمون شرکت کردند.

او گفت: اولین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان کرمان و بردسیر در شهر کرمان و به تعداد ۳۰۴ نفر، دومین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورای حل اختلاف شهرستان‌های جنوبی استان در شهر جیرفت به تعداد ۱۸۷ نفر و سومین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورا‌های شهرستان های سیرجان وشهربابک در شهر سیرجان و به تعداد ۱۲۲ نفر بوده است.

تقی زاده بیان کرد: چهارمین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌های شرقی استان در شهر بم به تعداد ۱۰۷ نفر، پنجمین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌های رفسنجان، انار، کشکوییه و صفاییه در شهر رفسنجان به تعداد ۷۷ نفر، ششمین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌های زرند، کوهبنان و راور در شهر زرند به تعداد ۶۹ نفر و هفتمین حوزه امتحانی مربوط به کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان‌های بافت، ارزوییه و رابر در شهر بافت به تعداد ۶۰ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار