مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام آواربرداری ۷۱۴ واحد مسکونی زلزله‌زده شهری و روستایی خوی خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اذربایجان غربی گفت: دستورکار‌های تعمیری تاکنون به ۸۹۰۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است؛ لذا این دستورات به منظور تسریع در تعمیرات و سکونت مردم عزیز در منازل انجام گردیده و همچنان نیز با سرعت ادامه دارد.

جعفر برزگر با اشاره به عملیات آواربرداری عنوان کرد: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی در ۹ محور با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد و تاکنون آواربرداری ۷۱۴ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر فیرورق به اتمام رسیده است.

برزگر بیان کرد: با استقرار ستاد‌های معین آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی عملیات آواربرداری و ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های مسکونی تعمیری تا پایان اسفندماه به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از صدور پروانه ساختمانی گفت و افزود: لیست واحد‌های احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری‌ها ارسال شده است تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستا‌ها و شهر‌ها صورت گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۳۷۴ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.