مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) و آزادراه تهران-شمال (مسیر جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ایمان محرابی‌نیا گفت: در حال  حاضر  تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین و گچسر را شاهد هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم. 

او می‌گوید:  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شاهاندشت و پیست آبعلی، آزادراه پردیس-تهران محدوده جاجرود و  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

او می‌گوید: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش باران و مه گرفتگی و ارتفاعات آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است‌.

محرابی‌نیا درباره آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها  هم  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه قم-تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی گزارش  شده است.

برچسب ها: حمل ونقل ، آزاد راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
علت چیست؟
آخرین اخبار