انگلیس در حال آموزش ۲۰ هزار نظامی اوکراینی است

۲۰ هزار نظامی اوکراینی در پادگان‌های انگلیس در حال آموزش دیدن هستند که شماری از آن‌ها برای کار با تانک‌های پیشرفته انگلیسی آموزش می‌بینند.

 ۲۰ هزار نظامی اوکراینی در پادگان‌های انگلیس در حال آموزش هستند که از این تعداد بیش از ۵۰ نفر آن‌ها برای به کارگیری و هدایت تانک‌های پیشرفته انگلیسی (چلنجر - ۲) در حال طی کردن دوره‌های فشرده آموزشی هستند.

به گزارش اسکای نیوز عربی، هنگام بازدید از یک مرکز آموزشی نظامی نیرو‌های اوکراینی در انگلیس، وزیر دفاع انگلیس پیش بینی کرد این جنگ حداقل یک سال دیگر ادامه داشته باشد.

او مدعی شد: پیش بینی می‌کنم این جنگ یک سال دیگر ادامه داشته باشد و فکر می‌کنم روسیه نه تنها جان مردم اوکراین بلکه جان نظامیان خود را نیز نادیده می‌گیرد.

انتظار می‌رود دولت انگلیس بودجه خود را برای سال آینده پس از گذشت سه هفته از پیش بینی افزایش بودجه دفاع و حمایت مالی از ارتش اوکراین ارائه کند.

حمایت گسترده از اوکراین از اولویت‌های مشترک دولت و مخالفان در انگلیس به شمار می‌آید و با وجود ادامه منازعه میدانی بدون نشانه‌های روشنی درباره نزدیک شدن به پایان آن، کارشناسان هرگونه عقب نشینی از این موضع را بعید می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
فقط بمب افکن ها روسی چند موشک مخرب و بزنه همه شون ب فنا میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
البته جهت شرکت در تشییع جنازه زلنسکی با توجه به بیانه اخیر مدودف و پوتین که به آخر خط رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
آمو زشته !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
خری را ابلهی تعلیم میداد.
آخرین اخبار