ذوالفقاری؛

پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی افتخارات بسیاری آفریدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از سرور و سالار شهیدان در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب از خودگذشتگی کردند و در این مسیر افتخار آفریدند.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری اظهار داشت: بدون شک قیام جاوید عاشورا و فداکاری امام حسین (ع) و یارانش فقط برای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دینی بود و همین انگیزه در لحظه های نبرد کربلا متبلور بود.

وی افزود: اگر فداکاری و پاسداری سالار شهیدان نبود، نامی از اسلام و مکتب برجای نمی‌ماند؛ او از آغاز قیام الهی‌اش اعلام فرمود که وظیفه‌ام پاسداری از دین و به نمایش گذاشتن غیرت دینی است؛ چنانکه می‌فرماید خدایا من معروف را دوست دارم و منکر را ناخوش می‌دارم.


بیشتر بخوانید


سرهنگ ذوالفقاری اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از سرور و سالار شهیدان و الگوگیری از یاران و اصحاب آن بزرگوار در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب، نظام، ولایت و مرز‌های کشور عزیزمان تحت امر، ولی فقیه و رهبر عزیزمان جان خود را کف دست گذاشته و جانانه از انقلاب و دستاورد‌های آن از همان ابتدای پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و نقش‌آفرینی در عملیات‌های مختلف و در جبهه مقاومت و امنیت پایدار دفاع کردند و در این مسیر افتخار آفریدند.

وی اظهار داشت: این عزیزان نه‌فقط در عرصه‌های نظامی و فرهنگی پیشتاز در میادین تلاش و کوشش هستند، بلکه در عرصه‌های کمک به هموطنان و یاری رساندن به آن‌ها در حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و کمک مومنانه در کاهش اثرات ناشی از پدیده منحوس کرونا رشادت و از خودگذشتگی خود را به اثبات رساندند و افتخار رضایت امامین انقلاب را نصیب خود کردند.

سرهنگ ذوالفقاری گفت: امام خمینی (ره) فرمود: من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز فرموده‌اند من از سپاه صد درصد راضی‌ام و این افتخاری والا است که نصیب سپاهیان و پاسداران عزیز ما شده است.

وی ادامه داد: تقدیم شهدای دلاور و بزرگی همچون شهید سلیمانی گواه روشنی بر ایثار و از خودگذشتگی این سربازان ولایت در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.