مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهردارى تهران بر اهمیت آغاز پروژه سرپناه دائمی و موقت برای قشر آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهردارى تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد:امضای تفاهم نامه با اتحادیه تعاونی هایعمرانی شهر تهران براى پروژه حمایت از دهک های پایین و افراد نیازمند کلید خورد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اهمیت آغاز پروژه سرپناه دائمی و موقت برای قشر آسیبپذیر جامعه گفت: هر زمان مشارکت و همکاری مردم، سمن ها و مجموعه های مردم نهاد در جامعه تقویت شد، گره های پیشبرد اهدافنظام و کشور با سهولت بیشتری باز شده است.

وی بیان کرد: نگاه حمایتگری به این قشر از جامعه بسیار حائز اهمیت است. ما معتقدیم حتی اگر یک خانواده حالش خوب باشد ومردم این حس خوب را ببینند، قطع به یقین این رضایت خاطر در اطرافیان نیز تسری می یابد. به خصوص که اتحادیه تعاونی هایعمرانی شهر تهران در زمینه کارآفرینی نیز فعالیت های اثرگذاری دارد.

وی با یادآوری اینکه تشکل‌های مردم‌ نهاد همواره کمک‌ حال سیستم های کاری بوده و هستند، افزود: در شرایط کنونی کشور باید بیشاز پیش زمینه مشارکت‌های مردمی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
ایده خوبیه، خدا قوت
آخرین اخبار