رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از پیش‌بینی هزار و ۵۸۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

 اسفندیار گنجی پور رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آموزش و پرورش لرستان در طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲ برای مسافران، علاوه بر خانه‌های معلم و مراکز فرهنگی هزار ۵۸۶ کلاس را در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه ۱۰ پایگاه در شهر‌های استان کار ثبت نام و ساماندهی مسافران نوروزی را بر عهده دارند، گفت: این پایگاه‌ها در شهر‌های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، الشتر، نور آباد، ازنا، کوهدشت و پلدختر از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، افزود: در طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲ خانه‌های معلم و مراکز رفاهی با امکانات ویژه در شهر‌های خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا با ۱۱۴ اتاق ۳۸۰ تخت آماده اقامت مسافران هستند.

گنجی پور با اشاره به اینکه کلاس‌ها در سه نوع ویژه، کلاس «الف» و کلاس «ب» در نظر گرفته شده است، افزود: سال گذشته بیش از ۶۷ هزار نفر از محل‌های اقامتی و اسکان آموزش و پرورش لرستان استفاده کردند.

او افزود: ۵۰۰ نفر امسال وظیفه پذیرایی و خدمت به مسافران نوروزی را در ایام تعطیلات بر عهده دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.