سخنگوی فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی گفت:خبرنگاران به‌عنوان محور جهاد تبیین که یکی از مهم‌ترین موضوعات گفتمانی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به عنوان یک تکلیف در حوزه رسانه مطرح کردند، هستند.

 محمد سرگزی،گفت:دشمنان در جنگ ترکیبی که بخشی در حوزه رسانه است تلاش می‌کنند که خدمات نظام را کمرنگ کنند، باید اصحاب رسانه با تلاش‌هایی که انجام می‌دهند بخش عمده‌ای از این فضا را مدیریت و با آن مقابله کنند.

 در گذشته تصویر واقعی از سیستان و بلوچستان در کشور مخابره نشده است، رسانه‌های استان تا آنجایی که می‌توانند باید نمایانگر قسمت زیبایی‌هایی استان در بخش‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های بی‌بدیل باشند.

 خواسته ما از استاندار این است تا به مسئولین تکلیف کنند تا مدیران هراز چند گاهی با رسانه‌ها تعامل کرده و گزارش کار دهند و رسانه‌ها هم این موضوعات را بررسی کنند و مشورت دهند.

 برگزاری تور‌های خبری مستمر از پروژه‌ها که در استان انجام می‌شود، خواسته دیگر ما از استاندار است تا مردم بدانند با چه سختی اعتبارات جذب و در این شرایط اقتصادکار انجام می‌شود.

 مشکلات عمده‌ای که رسانه‌های محلی ما دارند در حوزه تجهیزات است، بنده به سهم خود پنج رسانه اولی که در ارزشیابی‌های رسانه‌ای حائز رتبه شدند اعتباری به میزان ۵۰ میلیون تومان جهت تجهیزات در اختیارشان قرار می‌دهم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.