بازیکن سابق پرسپولیس گفت: فستیوال اشتباهات مدافعان سپاهان را در بازی با پرسپولیس شاهد بودیم.

قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس برابر تیم سپاهان در جام حذفی فوتبال اظهار کرد:  زمانی که بازی آغاز شد من این احساس را داشتم که پرسپولیس به یقین برنده است. بازیکنان سپاهان بدون برنامه بازی کردند. بازی با زنیت سنت‌پترزبورگ باعث شده بود تا بازیکنان سپاهان غرور داشته باشند و زمانی که من آن‌ها را دیدم گویا به پاهایشان وزنه بسته‌اند.

امکان نداشت پرسپولیس در جو سنگین اصفهان چهار گل بزند 

او ادامه داد: در یک کلام بگویم، اشتباه پشت اشتباه؛ من در تمام این مدت این میزان اشتباه را از سپاهان ندیده بودم، اما آن‌ها می‌توانستند بهتر باشند، اما هر چهار گل بر روی اشتباهات آن‌ها به ثمر رسید و اگر این اشتباهات نبود، نتیجه کاملا متفاوت بود. شاید در پنالتی‌ها سپاهان شکست می‌خورد، اما در پایان پرسپولیس در جو سنگین اصفهان امکان نداشت که چهار بار موفق به گلزنی شود.

ضدحمله زدن خوراک یحیی گل محمدی است 

قاسم دهنوی  درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: یحیی عاشق ضدحمله است. او به عقب رفت و با بازیسازی از عقب زمین، ضدحمله زدند. پرسپولیس نمایش  رئال مادرید را پیاده کرد. ضد حمله زدن خوراک یحیی است. پرسپولیس هر توپی را گرفت، با انتقال توپ به پشت مدافعان سپاهان، مهاجمان خود را تغذیه کرد و با برتری عددی در خط حمله، از دفاع آشفته و پراشتباه سپاهان گذر کرد.

پرسپولیس باید با ۲ مهاجم بازی کند 

او درباره اینکه عیسی آل کثیر و پریرا می‌توانند جای خالی لوکادیا را پر کنند، گفت: عیسی با شرایط ایران آشنا است. مصدوم بود و مدت زیادی دور بود، اما بسیار فوق العاده بود.. پریرا، اما با جو هنوز آشنا نیست و هماهنگی با او طول می‌کشد و بازیکنان پرسپولیس در تمرینات باید خود را به او نزدیک کنند. آل کثیر سرعتی و تک ضرب‌زن است. پریرا نیز در دل اروپا پرورش یافته و اگر پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی کند، به نظر بهتر است چرا که این ۲ بازیکن در امر پرس از جلو کمک می‌کنند، اما در نهایت همه چیز به تصمیمات یحیی گل محمدی بستگی دارد.

تقابل پرسپولیس و سپاهان فستیوال اشتباهات بود 

او افزود:  این تقابل فستیوال اشتباهات بود. همین که شما می‌بینید یک بازیکن ۲ پنالتی داده گویای همه چیز است. بازیکنان در این دیدار بسیار پر اشتباه، کم کار و بدون تلاش بودند و پرسپولیس بالعکس. آن‌ها جنگیدند و نتیجه گرفتند. با حضور تماشاگران و این تعداد گل می‌توان گفت بعد از چهار سال مقداری شرایط متفاوت بود و بدون شک این بازی در آسیا بازتاب خوبی داشت. پرسپولیس در این دیدار با صلابت بود و غرور سپاهانی‌ها به پرسپولیس کمک شایانی کرد و در نهایت نیز سپاهانی‌ها چوب اشتباهات خود را خوردند.

تیم های صدرنشین استرس امتیاز از دست دادن دارند

 دهنوی درباره رقابت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت:  تیم پرسپولیس کامل شده و پرسپولیس جز دیاباته، هیچ مصدومی ندارد. البته شیخ نیز از لحاظ تکنیکی فایده‌ای نداشت. تیم‌های صدرنشین در این چند هفته استرس امتیاز از دست دادن دارند، اما ما نباید این دیدار با لیگ قاطی کنیم، اما پرسپولیس شرایط خوبی دارد و بازی‌های زیادی باقی مانده، اما امیدوارم در آخر تیمی به قهرمانی برسد که صلابت و لیاقت آن را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.