استاندار اردبیل با اشاره به عقب‌ماندگی‌های تاریخی این استان در حوزه‌های مختلف خواستار تلاش مضاعف برای جبران این کاستی‌ها شد.

سیدحامد عاملی گفت: طی ۱۶ ماه تصدی مسئولیت استانداری در بررسی شاخص‌های مختلف وضعیت این استان نسبت به سایر استان‌ها بهتر از رتبه ۲۴ ، ۲۵ و ۲۶ کشوری نبوده است ، باید تلاش بیشتری داشته باشیم و همت جدی بکنیم تا بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

استاندار اردبیل می گوید: امروز این همت و تلاش در همه مجموعه استان هست و نمایندگان منطقه با همت ، تلاش و جدیت وارد شده و پشتیبانی کردند که ما مسائل را پیش ببریم.

به گفته او، اقداماتی که در این مدت در حوزه راهداری استان صورت گرفته به اندازه بیش از سه سال گذشته است که نشان دهنده همت واقعی و جدی است ، بویژه این که عمده اقدامات در مناطق روستایی و راه‌های فرعی انجام شده که رضایتمندی مردم در شهرهای کوچک و روستاها را بدنبال داشته است.

عاملی حل مشکلات استان را در گرو همدلی و همراهی همگان دانست و گفت: باید از طرح مسائلی که سودی به حال مردم ندارد پرهیز کرده ، فکر و ذکرمان خدمت به مردم باشد و از طرف دیگر اگر مسائل و بروکراسی‌های زائد اداری و قوانینی که منجر به فرصت‌سوزی برای کشور و مردم می‌شود را کنار بگذاریم ، قطعاً می‌توانیم با وجود همه مسائل و مشکلات کارهای بزرگ انجام دهیم.

استاندار اردبیل می گوید: در سایه همدلی و همراهی و کمک نمایندگان و مدیران استان ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع به پروژه‌های اساسی استان تزریق شد ، بخشی از شیرینی این پروژه‌ها را مردم چشیدند و افتتاح بخش دیگری از این پروژه‌ها در سال آینده منشاء خیر و برکت برای مردم خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.