فرمانده انتظامی آبادان گفت : زن و شوهری که از پشت بام منازل اقدام به سرقت میکردند دستگیر شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با انجام کار‌های اطلاعاتی و روش‌های خاص پلیسی یک زوج سارق حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته اخیر در آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند

او تاکید کرد در تحقیقات پلیسی بعمل آمده متهمان به ۹ فقره سرقت از پارکینگ منازل و موتورکولر‌های ۲ تیکه از پشت بام خانه‌ها در آبادان اعتراف کردند.

بنا به گفته‌های سرهنگ کشوری پیشتر گزارش‌هایی در خصوص سرقت موتور کولر‌های ۲ تیکه از پشت بام خانه‌ها در یکی از مناطق آبادان به پلیس این شهر ارسال شده بود.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین از کشف سه دستگاه دوچرخه سواری، ۲ دستگاه موتور کولر‌های ۲ تیکه و مقداری کابل مربوطه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: یک نفر مالخر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست درب پشت بام منازل خود را به حفاظ، نرده و یا قفل آویز مجهز کرده و از بازکردن درب منازل خود به روی اشخاصی که خود را معرفی نمی‌کنند و یا آنان را نمی‌شناسند  خودداری کنند.

برچسب ها: زوج سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.