معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر ۵۱ هزار و ۳۶۶ بازرسی در بازار انجام و ۲ هزار و ۷۰۳ تخلف در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ پرونده به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

غلامرضا قائدامینی در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل صمت در یک سال اخیر ۵۱ هزار و ۳۶۶ بازرسی در بازار انجام داده است و ۲ هزار و ۷۰۳ تخلف را در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ پرونده به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به روز‌های پایانی سال طرح نظارتی نوروز توسط بازرسان صمت، اتاق اصناف، بسیج مستضعفان و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در بخش اول این طرح که از ابتدای اسفندماه آغاز شد مراکز خدماتی مانند کلیه قالیشویی‌ها، آرایشگاه‌ها و دستگاه‌های خدماتی پرمشتری در دستور کار قرار گرفت و برای همه این اصناف قیمت مصوب و ابلاغ شد.

قائدامینی بیان داشت: مرحله دوم طرح از دهه دوم اسفندماه آغاز می‌شود و کالا‌های پرتقاضا مانند کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مبل و لوازم جانبی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: مرحله سوم طرح نیز روز‌های پایانی اسفند با بازرسی از اصناف آجیل‌فروشان، خشکبار، میوه و کالا‌های پرتقاضا صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار