رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: دسترسی والدین اتباع برای گرفتن نوبت در سامانه سنجش سلامت باز نشده و این دسترسی به زودی باز خواهد شد.

سامانه نوبت گیری سنجش سلامت برای ورود کودکان اتباع خارجی دارای هیچ اختلالی نیست.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اعلام این خبر گفت: هنوز دسترسی والدین اتباع برای برای گرفتن نوبت در سامانه my.medu.ir باز نشده و این دسترسی به زودی باز خواهد شد.

ظریفی حسینی گفت: برای اتباع در هماهنگی هایی که با وزارت کشور صورت گرفته در حال دریافت اطلاعات هویتی نوآموزان اتباع و مهاجرین هستیم؛ فرآیند احراز هویت الکترونیکی این افراد را باید داشته باشیم؛ سپس نوبت گیری شان مثل نوبت گیری که برای دانش‌آموزان ایرانی داریم انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام من دخترم رواول اصلا ثبت سیستم نمیشد..چون میگفتندسنش مجازنیست..باهزاردوندگی ثبت شد...الان نوبت سنجش نمیدن میگندسایت بسته شده ...مدرسه هم ازماسیم کارت به اسم خودمون میخاد..درصورتی بابرگه های سرشماری ..به مابرگ درخت هم نمیدن چه برسه به سیم کارت ...خیلی برای مااتباع سخت شده ..اگه دیربشه ممکنه دیگه ثبت نام نکنندباکلی هزینه ای که کردیم هی اینورپول بده ..هی اونور...پولش هم فدای سربچم اگه ثبت نام نشه یکسال عقب میمونه ..خواهش میکنم کمکم کنید