رییس نیروی انتظامی راور گفت : در تمام تصادفات درون شهری موتورسیکلت دخیل بوده و مقصر حادثه شناخته شده است.

سرهنگ شیخ زاهدی گفت: در مقایسه با سال گذشته با افزایش صد درصدی تصادفات فوتی درون شهری مواجه بودیم که در تمام این تصادفات موتورسیکلت دخیل بوده است.

شیخ زاهدی بیان کرد:آمار تصادفات جرحی سال جاری به نسبت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۰ درصدی روبه رو بوده است.

رئیس نیروی انتظامی راور گفت: بیش‌ترین علت تصادفات عدم رعایت حق تقدم، انحراف به چپ و راست، عدم توجه به جلو و عدم کنترل وسایل نقلیه بوده است.

او در ادامه از ادارات مرتبط با تصادفات دعوت به همکاری بیشتر کرد و گفت: اصلاح هندسی معابر خطرآفرین با همکاری شهرداری، تشکیل فوق العاده شورای ترافیک، اصلاح روشنایی معابر به ویژه روشنایی ورودی شهر، پیگیری مدیریت آموزش و پرورش در خصوص عدم ورود موتورسیکلت به مدارس، هماهنگی جهت سرویس مدارس بیشتر و منظم‌تر برای مدارس توسط شهرداری و از همه مهمتر فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی باعث کاهش تصادفات درون شهری می‌شود که امسال با آن مواجه بودیم.

شیخ زاهدی می‌گوید:برای چندین بار توصیه‌ای که به والدین داریم این است که از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت به فرزندان زیر ۱۸ سال و بدون گواهی نامه خودداری کنند تا بدین وسیله از خطرات جانی و مالی در امان باشند.

او در پایان گفت:برنامه پلیس در ماه پایانی سال اجرای طرح‌های انتظام بخشی ترافیکی و برخورد با موتورسیکلت سواران مختلف در جهت کنترل ترافیک و کاهش تصادفات در ایام و مناسبت‌های پیش روست تا به امید خدا و همکاری همشهریان عزیز شاهد هیچ گونه اتفاق ناگواری نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.