حیدر سلیمانی گفت: به نظرم ۲ پنالتی اعلام شده به نفع تیم پرسپولیس صحیح بود و اخراج یزدانی به درستی صورت گرفت.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره قضاوت بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: بازی سختی برای قضاوت بود، اما تیم داوری خوب قضاوت کرد.   در دقایق ابتدایی نیمه اول یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد که صحیح بود. سیاوش یزدانی دست مهاجم پرسپولیس را گرفت و تا سرنگونی این دست را نگه داشته بود و کمک داور اعلام پنالتی کرد، چون داور وسط متوجه این صحنه نشد.  

او ادامه داد: در دقیقه ۵۴، پرسپولیس گلی زد که آفساید اعلام شد که به درستی کمک داور دوم آفساید اعلام کرد. ۲ مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشتند. گل دوم سپاهان که جنجالی شد ۲ فاز داشت. در ابتدا مهاجم سپاهان در آفساید نبود و پای مهاجم سپاهان با سر مدافع پرسپولیس روی یک خط قرار داشت و ادامه بازی صحیح بود. در ادامه بیرانوند نتوانست توپ را دفع کند و گل سپاهان صحیح زده شد و خطایی روی بیرانوند گلر پرسپولیس انجام نشد.  

سلیمانی گفت: در وقت‌های اضافه یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته شد که سیاوش یزدانی با پای راست مهاجم پرسپولیس را مورد اصابت قرار داد و کارت زرد دوم را دریافت کرد و به درستی اخراج شد.  

او درباره کارت‌های داده شده در این بازی گفت: به نظرم داور مسابقه می‌توانست دانشگر را در نیمه اول بازی اخراج می‌کرد، اما داور مسابقه مدیریت کرد و کارت قرمز به او نداد. بقیه کارت‌های داده شده درست بود. در مجموع قضاوت خوبی حیدری داور مسابقه در این بازی داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار