رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز گفت: به طور میانگین ماهانه هزار و ۴۵۰ مصدوم تصادفی در این مرکز بستری می‌شوند.

دکتر بهزاد موذنی رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز با اشاره به پذیرش ۱۳ هزار مصدوم تصادفی در ۹ ماهه نخست امسال در این بیمارستان اظهار کرد: به طور میانگین ماهانه هزار و ۴۵۰ مصدوم تصادفی در این مرکز بستری می‌شوند.

او تصریح کرد: با وجود تلاش‌های کادر درمان، در ۹ ماهه نخست سال بیش از ۲۵۰ نفر از این مصدومان به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده اند که حدود نیمی از این تصادفات مربوط به تصادفات درون شهری است.

رئیس بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز افزود: توجه به گسترش زیرساخت‌های لازم در زمینه حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری، ایمن سازی راه‌ها و ارتقای استاندارد‌های خودروها، از مهم‌ترین راهکار‌های جلوگیری از افزایش تصادفات به شمار می‌رود.

او ادامه داد: علاوه بر این، فرهنگ سازی مناسب در زمینه استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی، گسترش حمل و نقل عمومی و ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه می‌تواند از بروز حوادث ترافیکی جلوگیری کرده منجر به کاهش مصدومان و کشته شدگان این حوادث در آینده شود.

برچسب ها: تصادف ، مصدوم تصادفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار