شهردار کرمانشاه گفت : کارگاه احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه پاسداران کرمانشاه فعال است و قرار است خرداد ماه به پایان می‌رسد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه گفت : پروژه دو سال متوقف شده بود و با آغاز فعالیت دوباره هم اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادر نوروزی شرایط آب و هوایی، کوچک بودن فضای کارگاه با توجه به قرار گرفتن در محدوده شهر و انجام کار عمرانی در کنار تردد وسایط نقلیه را از سختی‌های انجام این پروژه برشمرد و افزود: گرچه عملیات احداث تقاطع غیر همسطح گاهی موجب مشکل ترافیکی میشود، اما از مردم درخواست داریم صبور باشند و به آن‌ها این اطمینان را میدهیم که با تمام توان و امکانات در تلاش هستیم که پروژه به بهره برداری برسد.

وی به نصب تابلو روزشمار این پروژه در میدان سپاه پاسداران اشاره و تصریح کرد: با به اتمام رسیدن تقاطع غیر همسطح در آخر خرداد ماه یک رکورد کم سابقه در انجام پروژه‌های عمرانی شهری ۱۸۰ روز ثبت میشود.

شهردار کرمانشاه یادآور شد: مسئولان شهرداری دایما از پروژه میدان سپاه پاسداران بازدید دارند و کار‌ها رصد می‌شود

نوروزی گفت: نصب چراغ راهنما و افزایش سطح معبر با جابجایی تیر‌های برق از اقداماتی است که به زودی برای کمک به کاهش ترافیک این محدوده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش ازاین قطعات پیش ساخته عرشه پل که مورد نیاز پروژه بود از تهران به استان وارد می‌شد تصریح کرد: برای نخستین بار در غرب کشور کارگاه ساخت قطعات پیش ساخته در کرمانشاه راه اندازی شد که علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث حل بسیاری از مشکلات در این زمینه شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.