معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۹۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز در ۱۱ ماه سال جاری در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.

 مسعود افشار معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۹۳ حلقه چاه‌های نفت و گاز حفر شد که از این تعداد چاه ۱۴ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۵ حلقه اکتشافی و ۷۴ حلقه تعمیری بوده است.

او می گوید: به همت و تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی شرکت تعداد چاه‌های حفر شده در این مدت در قیاس با دوره مشابه سال گذشته ۲۲ حلقه بیشتر است.

به گفته افشار از مجموع این چاه‌ها ۷۲ حلقه در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۸ حلقه شرکت نفت فلات قاره، ۷ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در قالب پروژه و ۴ حلقه در اجرای طرح‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تکمیل نهایی شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در مدت پیش گفته متراژ حفاری چاه‌ها به ۶۳ هزار و ۴۸۶ متر رسید و تلاش شد تا با همکاری شرکت‌های کارفرما عملیات حفاری براساس جدول زمانبندی شده از سوی شرکت‌های متقاضی انجام گردد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری تعداد دکل‌های فعال حفاری در زمان حاضر را ۶۲ دستگاه عنوان کرد و گفت: هم اینک ۱۹ دکل حفاری در مناطق عملیاتی در حال جابجایی و بازسازی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار