رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : براساس تجربه سالیان گذشته، حجم ترافیک در اسفندماه روز به روز اضافه می‌شود، بنابراین طرح زوج و فرد تا آخرین روز سال ادامه دارد.

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : براساس تجربه سالیان گذشته، حجم ترافیک در اسفندماه روز به روز اضافه می‌شود و در روز‌های پایانی سال به اوج خود می‌رسد.

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد تا آخرین روز سال اجرا می‌شود و همکاران با دقت و تمرکز بیشتری کنترل خواهند کرد، چون که مسیر‌های منتهی به بازار شهر گنجایش کافی را ندارد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه اضافه کرد: دو پنجشنبه غریبان و آخر سال را پیش‌رو داریم که کاملا معابر منتهی به آرامستان‌ها را درگیر می‌کند، احتمالا طرح محدودیت ترافیک اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: میدان سپاه قطعا از این به بعد بار ترافیکی مضاعفی خواهد داشت که انتظار داریم استفاده از بزرگراه‌های امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) در مدیریت حرکت رانندگان جایگاهی داشته باشد.

خشنودی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از ۵۰ درصد حجم ترافیک افزایش یابد بنابراین شهروندان برای جلوگیری از هدر رفت وقت خود، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند؛ و ضمن خودداری از توقف دوبله با احترام به حقوق دیگران، سعی کنند از بازار‌های محلی خرید کنند.

وی یادآور شد: متأسفانه اسفندماه سال گذشته یکی از ماه‌های پر تصادف استان بود و امیدوارم امسال با همراهی شهروندان اتفاقات ناگوار رقم نخورد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.