معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: دانشجویان بین المللی می توانند سفیران علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی باشند که این مهم باید مورد توجه باشد.

 حسین فرزانه‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در آئین دانش آموختگی و تجلیل از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بیرجند، بیان کرد: دانش، دانش‌آموختگی و معرفت از ارزش‌های اساسی دین مبین اسلام است

فرزانه پور با اشاره به اینکه باید این مسئولیت و امانت بزرگ را به خوبی به سر منزل مقصود برسانید، تصریح کرد: برای دانشگاه بیرجند افتخار است که گام مهمی در راستای اعتلای علمی و آموزشی دانشجویان بین‌الملل برداشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: امیدواریم دانشجویان بین‌الملل سفیران خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با اشاره به استانداردهای علمی دانشگاه بیرجند، ادامه داد: تعداد زیادی از دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بیرجند به عنوان استعداد درخشان در مقطع دکتری دانشگاه‌های بزرگ مشغول به تحصیل هستند.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۱۲ دانشجوی رتبه اول در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند تقدیر شد و ۱۷ دانشجوی بین‌الملل با دریافت لوح تقدیر فارغ‌التحصیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار