نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان با کمک سایر نهاد‌های امنیتی این کشور در چند عملیات جداگانه مجموعا ۱۸۷۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

در یکی از این عملیات‌ها که با مشارکت نیروی مبارزه با مواد مخدر و نیروی دریایی پاکستان انجام شد یک محموله مواد مخد ۲۰۰ کیلو شیشه شناسایی و توقیف گردید.

براساس گزارش دنیانیوز، سخنگوی نیروی دریایی پاکستان با بیان اینکه ارزش این محموله که در آب‌های جنوبی این کشور کشف شده بیش از ۳ میلیارد روپیه است، اعلام کرد: افراد بازداشت شده برای بازجویی پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شده اند.

بخش مبارزه با مواد مخدر پلیس پاکستان هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی پاکستان در عملیاتی دیگر در ایالت‌های بلوچستان، سند و پنجاب نیز بیش از ۱۶۷۹ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گفته منابع خبری در این عملیات‌ها ۱۴۰۵ کیلو حشیش، ۹۷ کیلو هروئین، ۲۲ کیلو تریاک،۱۵۴ کیلوگرم آمفتامین و یک کیلو کریستال شناسایی و توقیف گردیده است.

منابع خبری با بیان اینکه ارزش مواد مخدر کشف شده ۵۷.۹ میلیون است، افزودند: در عملیات‌های مذکور ۳۴ نفر بازداشت شده و علیه آن‌ها پرونده تشکیل داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
عجیب هست.در پاکستان بالاخره ۲۲ کیلو تریاک پلیس گرفته!!!!
احتمالا پلیس تازه کار بوده،فکر کرده برنج هست،دو کیسه گرفته!!°
در شهرهای مرزی بلوچستان پاکستان تریاک در بازار و مغازه ها بوفور هست و عمده بفروش می رسد.فقط نباید کیسه باز شود.یعنی فروش آزاد و مصرف ممنوع است.بر عکس ایران که خرید و فروش ممنوع ولی مصرف کاملا آزاد و ....
آخرین اخبار