در دهه نخست اسفندماه سال جاری ١٥ دستگاه آسانسور دیگر در این خط، مراحل پایانی اخذ استاندارد بهره برداری را گذرانده و بزودی وارد مدار استفاده عمومی می‌شوند.

محمود یوسفی مجری خط ٧ اظهار کرد: از ۳۲ دستگاه آسانسوری که در ایستگاه‌های مختلف خط ۷ ساخته شده‌بود، اما به دلیل عدم احراز مجوز‌های لازم وارد مدار بهره‌برداری نشده‌بود، آسانسور ایستگاه مهدیه در آبان ماه امسال با اعمال برخی تغییرات مجوز لازم را گرفت و اسفندماه سال جاری نیز ۱۵ دستگاه آسانسور در ۶ ایستگاه دیگر اجازه استفاده عمومی خواهند‌یافت.

وى گفت: این ۱۵ دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های میلاد (۴ دستگاه)، بوستان گفتگو (۴ دستگاه)، هلال احمر (۲ دستگاه)، کمیل (۲ دستگاه)، چهل تن دولاب (۲ دستگاه) و آهنگ (یک دستگاه) راه اندازی می‌شوند تا امکان استفاده از ایستگاه‌های خط ۷ برای افراد کم توان جسمی و حرکتی، سالمندان و معلولان بیش از پیش میسر شود.

یوسفی در پایان افزود: هزینه این ۱۶ دستگاه آسانسور که از جمله زیرساخت‌های ضروری به منظور بهره‌برداری عمومی از ایستگاه‌های یاد‌شده به شمار می‌آیند، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده‌است که شامل اجرای شفت و گالری، آهن‌کشی، ساخت و نصب آسانسور‌ها می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.