مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در ۲ بخش خوداشتغالی و کارفرمایی به منظور تثبیت و توسعه اشتغال در استان پرداخت می‌شود.

محسن مولوی گفت: بر اساس تبصره ۱۶ بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در ۲ بخش خوداشتغالی و کارفرمایی به منظور تثبیت و توسعه اشتغال در استان با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: این تسهیلات برای افراد حقیقی به میزان ۱۵۰ میلیون تومان و در صورت نیاز تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و برای افراد حقوقی یا کارفرمایان به میزان چهار میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه دریافت تسهیلات تنها در صورت ثبت‌نام در سایت ممکن است، ادامه داد: افرادی که تاکنون از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور در این طرح نام‌نویسی کنند.

مولوی بیان داشت: افراد حقیقی باید دارای مجوز کسب و کار بوده و در صورت ایجاد و یا توسعه طرح، مشمول تسهیلات هستند، ولی شرکت‌های تعاونی و دانش‌بنیان فقط برای تثبیت یا تکمیل طرح مشمول می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار