استاندار اردبیل گفت: ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار جدید به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل در بهمن ماه امسال تزریق شده است.

سید حامد عاملی با تأکید بر تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل را یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل دانست و از تزریق ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار جدید به این پروژه در بهمن امسال خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: تزریق اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل که گامی ضروری برای پیشرفت استان است، ادامه دارد.

عاملی افزود: یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل است که از سال گذشته با اختصاص ۵۰میلیارد تومان مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: امسال نیز با اختصاص ۵۰میلیارد تومان در آذر و ۱۰۰میلیارد تومان در بهمن، در مجموع ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار جدید طی ۳ ماه گذشته به این پروژه تزریق شده است و انتظار می‌رود کل سازه‌ها، سقف‌ها و دیوار‌های آن تکمیل شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین برای بیمارستان ۱۱۹ تخت‌خوابی مشکین‌شهر نیز ۱۶۰میلیارد تومان توسط بانک ملت از محل ماده ۵۶ مصوب شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.