شبکه BBC امشب تریبون خود را در اختیار مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان قرار داد.

شبکه BBC فارسی در ادامه فعالیت ضدایرانی خود، امشب تریبون خود را در اختیار مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان قرار داد.

مصطفی هجری برای آشنایان با تاریخ احزاب تجزیه‌طلب غرب کشور نامی آشناست چراکه افراد وی در دهه شصت نقش مهمی در ربایش و به شهادت رساندن نیرو‌های جهاد سازندگی، رزمندگان و پیشمرگه‌های کرد مسلمان داشتند.

جنایت زندان دولتو و شهادت چند صد نفر از نیرو‌های سپاه، ارتش و پیشمرگه که در دست حزب دموکرات اسیر بودند، در کارنامه مصطفی هجری ثبت شده است.

مصطفی هجری در این مصاحبه ضمن تاکید بر ادامه مبارزه مسلحانه با مردم ایران و ادامه فعالیت‌هایشان در اقلیم کردستان عراق تجزیه‌طلبی را انکار کرد، اما ایده خود را یک حکومت فدرالی برای ایران دانست که در حقیقت هم جدایی‌طلبی است.

در اثنای مصاحبه وی بار‌ها از واژه ملیت برای اقوام ایرانی استفاده کرده و پرچم اقلیم در کنار وی بود.

سرکرده گروهک دموکرات کردستان به مذاکره با رضا پهلوی اشاره کرده و مدعی شده تاکنون با وی به توافقی نرسیده‌اند، اما به ایده آن‌ها مبنی بر فدرالی کردن ایران تمایل داشت.

از ابتدای اغتشاشات ماه‌های اخیر در برخی شهرها، گروهک‌های تجزیه‌طلب فعالیت گسترده‌ای در رسانه‎های معاند داشتند و بار‌ها سران آن‌ها که عمدتا در لیست گروه‌های تروریستی هستند به این شبکه‌ها دعوت می‌شدند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار