سرپرست اداره کل پست استان همدان گفت: با توجه به اینکه برخی از افراد نمی توانند صبح ها به ادره پست مراجعه کنند نیروهای اضافه کرده ایم تا بعدازظهر ها به مراجعه کنندگان خدمت رسانی کنند.

حمید ترابی گفت: در هفته های گذشته به دلیل بارش برف و مسدود شدن برخی از مسیر های شهری روند ارسال مرسولات پستی کند شده و همین امر موجب شکایات مردم شده است.

او گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم کاری بیشتر از روزهای دیگر می‌شود ما به منظور سرعت بخشیدن در روند ارسال مرسولات تعدادی نیرو به این اداره تزریق کرده‌ایم تا دراسرع وقت نسبت به رساندن مرسولات پستی به دست مردم اقدام کنند .

سرپرست اداره کل پست استان همدان گفت: اداره پست موظف است در صورتی که آدرس گیرنده اشتباه ذکر شده باشد و یا گیرنده برای گرفتن محصول در محل حضور نداشته باشدمحصول را برگشت بزند اما ما با توجه به اینکه روند دریافت کارت سوخت و برگ‌ سبز طولانی است این مدارک را نزد خود نگه می‌داریم تا خود شخص نسبت به دریافت این اسناد به اداره پست مراجعه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.