رییس کمیته امداد کشور گفت: امسال در استان ایلام ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تسهیلات و حمایت‌های این نهاد صاحب شغل شده اند.

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد کشور در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: ۲۹ هزار و ۱۹۷ خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۱۲۸ یتیم در این استان از حمایت‌های ۲۰ هزار و ۳۸۶ حامی برخوردارند و در کنار آن‌ها ۲ هزار و ۱۸۶ نفر نیز جزو طرح محسنین هستند.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ حدود ۲۸ میلیارد تومان درآمد در استان بدست آمده که این مقدار در ۱۱ ماه امسال ۲۷ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود به ۳۰ میلیارد تومان تا پایان سال افزایش یابد.

وی مطرح کرد: سهم اشتغال استان امسال پنج هزار و ۴۹۵ بوده است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توسط کمیته امداد شاغل شده اند.

وی اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته برای اشتغال زایی در ایلام امسال ۲۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان جذب شده و استان ایلام در بحث اشتغال و جذب اعتبارات بانک‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور قرار دارد.

وی به درآمد‌های استان از محل کمک‌های مردمی پرداخت و گفت: میزان درآمد نقدی و کالایی از محل کمک‌های مردم در استان امسال ۱۰۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است که نشان دهنده حس کمک به همنوع در ایلامیان می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.