مدیر توزیع برق شهرستان میامی از اجرای طرح توسعه و بهسازی ۵۹ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی شهرستان میامی خبر داد.

ربیعی مدیر توزیع برق شهرستان میامی با بیان اینکه به منظور تغذیه برق مشترکان ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۹۰۰ کیلو ولت آمپر نصب و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: مجموع ظرفیت پست های توزیع برق این شهرستان هم اینک ۶۱ هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر است.

وی با اشاره به این که از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، ۴۴ پروژه عمرانی برق‌رسانی اجرایی شده است، افزود: مبلغ ۲۴۷ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال صرف عملیاتی شدن این پروژه ها شده است.

وی یادآوری کرد: احداث سه هزار و ۷۰۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت تامین برق چاه های بی برق سطح شهرستان، احداث حدود چهار کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق ویژه مشترکان کشاورزی و صنعتی، اصلاح ۳۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستاهای کرنگ، حسین آباد کالپوش، قوشه دگرمان، دشت شاد و نام نیک با تبدیل به کابل خودنگهدار، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای جودانه و محمدآباد به میزان چهار هزار و ۸۲۶ متر به منظور رفع حریم شبکه و تبدیل به کابل خودنگهدار و اصلاح بیش از هشت هزار شبکه فشار ضعیف هوایی شهرهای میامی و رضوان ، به عنوان مهمترین اقدامات شاخص این مدیریت از آغاز امسال تا به حال به شمار می‌رود.

برچسب ها: برق رسانی ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار