حجت الاسلام قاضی گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری فقط با کار و تلاش جهادی امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در دوازدهمین همایش سالیانه معاونان عملیات و روسای بازرسی و ایمنی این نیرو گفت: تربیت و علم آموزی از موضوعات مهمی است که در آیات قرآن مورد تاکید قرار گرفته و نشان از اهمیت تعلیم و تربیت به عنوان یکی از اهداف بعثت انبیاء بوده است.

وی با بیان اینکه در گفتمان اسلامی، علم و دانش همیشه به عنوان یکی از لوازم مدیریت و رهبری شناخته می‍شود، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های کشور مبتنی بر ارزش‌های اسلام و قرآن است و آن نیرویی ارزشمند است که تربیت و آموزش‌هایش مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و قرآنی باشد.

حجت الاسلام قاضی خاطر نشان کرد: بحث تربیت در اسلام، مطابق فرمایش پیامبر اعظم (ص)، پرداختن به اخلاقیات در اسلام و یکی از ضروریات زندگی امروزه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با بیان اینکه اصول اخلاقی مراحلی دارد که برای رسیدن به قرب الهی باید این مراحل را سپری کرد افزود: اولین مرحله خالی کردن دل و نیت انسان از بدی‍ها و پلیدی هاست، چون که نیت خوب سبب نزول برکت از آسمان و زمین است، در مراحل بعد باید این نیت خوب و پاک در رفتار انسان تجلی پیدا کند تا در نهایت به رضایت پروردگار منتج شود.

وی تصریح کرد: آن چیزی که جامعه را به سعادت می‍رساند، اجرای دستورالعمل‍های دینی و اخلاقی در میان تک تک افراد و نیز کل جامعه است.

حجت الاسلام قاضی خطاب به معاونان عملیات و روسای بازرسی و ایمنی، گفت: از تلاش‍های شبانه روزی شما کارکنان خدوم سپاسگزارم که موجبات رضایتمندی فرمانده کل قوا و رهبر معظم انقلاب (مدظله‍العالی) را فراهم کردید؛ اجرای منویات ایشان فقط با کار و تلاش جهادی امکان پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار