مدیر بازارچه مرزی باجگیران از کمک خیرخواهانه ۱۰۷ میلیون تومانی غرفه داران این بازارچه مرزی برای کمک به زلزله‌زدگان خوی به منظور تهیه کانکس و پتو خبر داد.

علی رحمتی مدیر بازارچه مرزی باجگیران گفت: پس از وقوع زلزله خوی و نیاز زلزله‌زدگان برای تهیه برخی اقلام و موارد ضروری، دوباره غرفه داران بازارچه مرزی باجگیران پای‌کار آمدند و ۱۰۷ میلیون تومان برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری کردند که صرف خرید ۹۰ تخته پتو و دو عدد کانکس شده است.

او با اشاره به اینکه غرفه داران امسال قریب به ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه جمع‌آوری و اهدا کرده‌اند، افزود: پیش از کرونا هم همین غرفه داران با کمک هم چند زندانی را آزادکرده و حتی پیش‌قدم کمک به یکی از مؤسسات خیریه برای تهیه تخت، پتو، موکت و بالشت شده بودند.

مدیر بازارچه مرزی باجگیران ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۰ غرفه در بازارچه مرزی باجگیران فعال بوده که بیش از ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم معیشت خود را از این بازارچه تأمین می‌کنند و به‌تبع افرادی نیز به‌صورت غیرمستقیم معیشتشان درگیر این بازارچه است.

گفتنی است بازارچه مرزی مشترک ایران و ترکمنستان سال ۷۰ ایجاد و به‌صورت رسمی در سال ۷۵ توسط وزرای وقت امور خارجه دو کشور فعالیت خود را آغاز کرد،

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.