مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تردد خودرو‌ها در راه‌های استان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

آقای بلوکی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۲ میلیون تردد خودرو در راه‌های استان آذربایجان شرقی ثبت شده است گفت: این آمار از ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین (برخط) در راه‌های استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه از کل تردد ثبت شده در راه‌های مختلف استان ۱۳درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۷ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است اظهار کرد: پرترددترین راه استان در این بازه زمانی مسیر تبریز - ایلخچی با ۱۹میلیون و ۳۶۲ هزار تردد است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این بازه زمانی ۱۹ میلیون و ۴۴ هزار تردد در مسیر کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (باسمنج- تبریز)، ۱۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تردد در مسیر ایلخچی - تبریز و ۱۵ میلیون و ۵۵۴ هزار تردد کنارگذر جنوبی شهیدکسایی (تبریز- باسمنج) انجام شده است.

آقای بلوکی ادامه داد: در این بازه زمانی مسیر رفت و برگشت صوفیان- تبریز، آذرشهر- ایلخچی، بناب- مراغه و ملکان- بناب از مسیر‌های پرتردد این استان به شمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.