تشکل‌های ایثارگری خواستار گنجاندن تسهیلات ایثارگران در بودجه سال آینده شدند

۵۶ تشکل مرتبط با حوزه ایثارگران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس خواستند تا در جریان بررسی بودجه، احکام مربوط به تسهیلات حوزه ایثارگران را پیش بینی کنند.

در این نامه که نسخه‌ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بنابر اطلاعات واصله، در فرآیند بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، حوزه ایثارگران و ارائه خدمات به ایشان شامل خدمات و تسهیلات مسکن، اشتغال و خودرو نه تنها با بی‌مهری نمایندگان روبرو شده بلکه حتی نسبت به لایحه تقدیمی دولت نیز که حقوق ایثارگران عزیز در آن‌ها تعریف شده، بسیار کم‌لطفی شده است.

تشکل‌های جامعه ایثارگری در نامه خود تاکید کردند، در صورت عدم اتخاذ تدابیر لازم، در سال آینده که دولت برنامه‌های محوری خود را بر تامین مسکن آحاد جامعه و ایجاد اشتغال بنا نهاده است، برای تامین مسکن ایثارگران و اشتغال آن‌ها نمی‌توان اقدامی را متصور شد؛ در حالی که جامعه ایثارگران به بند‌های الحاقیه مصوبات کمیسیون اجتماعی دل بسته بودند تا گشایشی در راه اشتغال و تامین مسکن ایشان فراهم شود. در حالی که هیچکدام از این بند‌ها در مصوبه کمیسیون تلفیق ذکر نشده است.

نویسندگان این نامه خواستار پیش بینی تسهیلات قرض الحسنه برای مسکن، خودرو و اشتغال ایثارگران شده و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند در فرصت زمانی باقیمانده در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی، اقدامات لازم و عاجل برای گنجاندن احکام مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغالزایی ایثارگران اعمال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
بنظرم برخی نمایندگان به فکر خودشان هستند در کار و شعار ایثارگران را قبول دارند در همین اغتشاشات کجا بودند تعدادی از بهترین عزیران جهت دفاع از مردم و امنیت مردانه شهید شدند نمایندگان کجا بودند ؟؟
آخرین اخبار