دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی در آمایش سرزمینی به همت شهرداری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

 سید علی المدرسی دبیر پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی با اشاره به  منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی و به ویژه درخواست معظم له مبنی بر توجه ویژه به بحث آمایش سرزمین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در حال حاضر چهار دوره همایش کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضایی (سنجش از راه دور و GIS) برگزار کرده است.

او با اشاره به مشارکت شهرداری شهر جهانی یزد در برگزاری پنجمین دوره از این همایش ملی گفت: علاوه بر برگزاری جهار دوره ملی این همایش یک دوره بین المللی نیز برگزار شده است.

دبیر پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی همچنین اظهار داشت: این همایش طی روز‌های سوم و چهارم اسفندماه با حضور دانشمندانی و اساتید برتر این حوزه از کشور‌های آلمان و استرالیا در طبقه سوم ساختمان دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.

علوم مکانی (سنجش از راه دور و GIS) در شرایط امروزی دایره گسترده‌ای از توانمندی‌ها را در مقابل بشر ایجاد نموده است و با سرعت بالا در حال توسعه کمی و کیفی از زوایای مختلف است.

پنجمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی کاربرد مدل‌های پیشرفته تحلیل فضائی (سنجش از راه دور و GIS) در آمایش سرزمینی سوم و چهارم اسفندماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.