مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی به روستای جفال شادگان هزینه شده است.

محمد رضا کرمی‌نژاد گفت: عملیات باقی مانده پروژه آبرسانی جفال به صورت ضربتی در سه ماه اجرا و در مرحله تکمیلی و تست نهایی خط قرار دارد و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او می‌گوید: این پروژه با اجرای ۳۴ کیلومتر خط انتقال فرعی و اصلی در بازه زمانی ۹۰ روزه تکمیل شده است و با وارد مدار شدن این پروژه، بیش از ۳۰ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

کرمی‌نژاد گفت: در انتهای خروجی این پروژه به دلیل عدم تکمیل این پروژه از سال‌های قبل گلامندی بین مردم ایجاد و مانع تکمیل این پروژه شده بودند که امروز با حضور در بین مردم این روستا، مشکل برطرف و طرح تکمیلی پروژه جفال آغاز و تا فردا متصل خواهد شد.

به گفته او با تکمیل این پروژه قبل از پایان سال جاری، کام مردم روستا‌های هدف از آب آشامیدنی پایدار شیرین می‌شود. ضمن اینکه طرح‌های آبرسانی به دیگر روستا‌های شادگان با سرعت در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اجرای ضربتی پروژه‌های آبرسانی در خوزستان توانستیم بیش از یک هزار و ۷۰۰ روستا را به آب آشامیدنی برسانیم و براساس برنامه زمان بندی شده تا پایان سال آینده، روستای بودن آب در خوزستان نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.