سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است، گفت: اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه‌ها بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان است.

حمید غفاری گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری حل شوند و در حال حاضر ۴۱ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرک‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پیشبرد پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عزمی جدی دارد و به دنبال فراهم‌کردن بهترین زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر ۱۹۱ میلیارد تومان است که با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها هستیم و همچنین شرکت‌های فعال در شهرک‌ها نیز از شرایط بهتری برای تولید بهره‌مند می‌شوند.

غفاری در خصوص زمینه اجرای این طرح‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: این پروژه‌ها عمدتا در زمینه‌های تصفیه‌خانه صنعتی، مخابرات، خیابان‌سازی، برق و گاز اجرایی می‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که به لحاظ زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، جهت استقرار سرمایه‌گذاران شرایط لازم و مطلوب را داشته باشند و تولیدکنندگان بتوانند بدون دغدغه تامین زیرساخت نسبت به تولیدات خود اقدام کنند.

غفاری تصریح کرد: در حال حاضر نیز در بسیاری از شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری شرایط از نظر زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است و در صورتی که یک سرمایه‌گذار به دنبال سرمایه‌گذاری در یکی از شهرک‌ها یا نواحی صنعتی استان باشد، می‌توان زمین مناسب را در اختیار وی قرار داد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار